Zásady vrátenia peňazí a reklamácií

PREHĽAD

Naša politika vrátenia peňazí a vrátenia tovaru trvá 30 dní. Ak od nákupu uplynulo 30 dní, nemôžeme vám ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu v plnej výške.

Aby ste mohli vrátiť tovar, musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v pôvodnom obale.

Niekoľko druhov tovaru je oslobodených od vrátenia. Tovar podliehajúci skaze, ako sú potraviny, kvety, noviny alebo časopisy, nie je možné vrátiť. Neprijímame ani výrobky, ktoré sú intímnym alebo hygienickým tovarom, nebezpečné materiály alebo horľavé kvapaliny či plyny.

Ďalšie nevratné položky:

  • Darčekové karty
  • Softvérové produkty na stiahnutie
  • Niektoré položky zdravotnej a osobnej starostlivosti
  • Na dokončenie vrátenia požadujeme účtenku alebo doklad o kúpe.

Prosím, neposielajte svoj nákup späť výrobcovi.

V niektorých situáciách sa poskytuje len čiastočná náhrada:

  • Kniha so zjavnými známkami používania
  • CD, DVD, VHS kazeta, softvér, videohra, kazeta alebo vinylová platňa, ktorá bola otvorená.
  • Akýkoľvek tovar, ktorý nie je v pôvodnom stave, je poškodený alebo mu chýbajú časti z dôvodov, ktoré neboli spôsobené našou chybou.
  • Akýkoľvek tovar, ktorý je vrátený po viac ako 30 dňoch od doručenia

Refundácie

Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vám zašleme e-mail s oznámením, že sme vrátený tovar prijali. Zároveň vás budeme informovať o schválení alebo zamietnutí vrátenia peňazí.

Ak vám bude vrátenie peňazí schválené, bude spracované a kredit bude automaticky pripísaný na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby, a to do určitého počtu dní.

Oneskorené alebo chýbajúce náhrady

Ak ste ešte nedostali refundáciu, najprv si ešte raz skontrolujte svoj bankový účet.

Potom sa obráťte na spoločnosť vydávajúcu kreditné karty, môže trvať určitý čas, kým bude refundácia oficiálne zaúčtovaná.

Potom kontaktujte svoju banku. Často trvá určitý čas, kým sa vrátenie peňazí zaúčtuje.

Ak ste urobili všetky tieto kroky a ešte stále ste nedostali refundáciu, kontaktujte nás na info@cpgtrade.sk.

Výpredajové položky

Vrátenie peňazí je možné len za položky s bežnou cenou. Za výpredajové položky nie je možné vrátiť peniaze.

VÝMENA

Tovar vymieňame len v prípade, že je chybný alebo poškodený. Ak ho potrebujete vymeniť za rovnaký tovar, pošlite nám e-mail na adresu info@cpgtrade.sk a tovar pošlite na adresu: CPG Solution s.r.o., Bojnická 2977/3 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto, so všetkými údajmi o objednávke.

DARČEKY

Ak bol tovar pri zakúpení a odoslaní priamo vám označený ako darček, dostanete kredit na hodnotu vráteného tovaru. Po prijatí vráteného tovaru vám bude zaslaný darčekový certifikát.

Ak položka nebola pri nákupe označená ako darček alebo si darčekový darca nechal objednávku poslať sám, aby vám ju neskôr odovzdal, pošleme darčekovému darcovi peniaze späť a on sa dozvie o vašom vrátení.

VRÁTENIE ZÁSIELKY

Ak chcete vrátiť výrobok, mali by ste ho poslať poštou na adresu: CPG Solution s.r.o., Bojnická 2977/3 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto.

Za úhradu nákladov na dopravu pri vrátení výrobku si budete musieť zaplatiť sami. Náklady na dopravu sa nevracajú. Ak vám budú vrátené peniaze, náklady na vrátenie poštovného budú odpočítané z vrátených peňazí.

V závislosti od miesta, kde žijete, sa môže líšiť čas, ktorý bude potrebný na to, aby sa k vám vymenený výrobok dostal.

Ak vraciate drahšie položky, môžete zvážiť použitie sledovateľnej prepravnej služby alebo zakúpenie poistenia prepravy. Nezaručujeme, že vrátený tovar dostaneme.

POTREBUJETE POMOC?

V prípade otázok týkajúcich sa vrátenia peňazí a vrátenia tovaru nás kontaktujte na adrese info@cpgtrade.sk.